Fenerbahçe Beko, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi final serisi 4. maçında deplasmanda Beşiktaş Fibabanka'yı 91-87 yenerek seride 3-1 öne geçti.
Maçın son bölümünde iki takım yöneticilerinin bulunduğu kısımda kavga çıktı.
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, olaylara müdahale etmek için hızla o bölgeye gitti. Mola süresinde bir süre daha oyun durdu.
Olaylar sona erdikten sonra maç kaldığı yerden devam etti.
Beşiktaş - Fenerbahçe derbisinde salon gerildi! Ali Koç müdahale etti
Tüm Spor - Beşiktaş-Fenerbahçe maçının son saniyelerinde tansiyon yükseldi. Loca kısmında bir kavga çıktı. Fenerbahçe başkanı Ali Koç müdahale etti.
Bunlar da ilginizi çekebilir