Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, kulübün menfaatleri doğrultusunda önemli bir fedakarlıkta bulundu. Yıldırım'ın bu adımı, camiada olumlu karşılandı ve kulübün geleceği için atılmış anlamlı bir adım olarak değerlendirildi. Detaylar için ilgili bağlantıya başvurulabilir.