Spor

Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası'nda Fenerbahçe Takımıyla Bir Araya Geldi

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Topuk Yaylası Tesisleri'nde futbolcular ve teknik ekip ile bir araya gelerek yeni sezon hazırlıklarını değerlendirdi.

Abone Ol


Öğle yemeğinin ardından başkan Aziz Yıldırım, teknik direktör İsmail Kartal ve futbol direktörü Oğuz Çetin ile bir toplantı gerçekleştirdi. Toplantıda kamp çalışmaları, takımın hazırlık süreci ve yeni sezon planlaması detaylı şekilde ele alındı.