Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe Teknik Direktörlüğü Süreci Hakkında Açıklama
Aykut Kocaman, Fenerbahçe'nin teknik direktör tercih sürecine dair açıklamalarda bulundu.
Kocaman, teknik kadro değerlendirmesi sırasında uzlaşı arayışının sürdüğünü ancak 16 Haziran gecesi yaptığı telefon görüşmesinin ardından iletişimin kesildiğini ifade etti. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun bir tercih yaptığı haberlerinin medyaya yansıdığını ve kendisinin de bu yolla bilgi sahibi olduğunu dile getirdi.
Başarı ve başarısızlıklarda en büyük payın yönetimlere ait olduğunu vurgulayan Kocaman, seçilen yönetimin tercihine saygı duyduğunu ve teknik direktör olarak İsmail Kartal ile ekibine başarılar dilediğini söyledi. Ayrıca, kişisel kırgınlıklarının Fenerbahçe sevgisinin önüne geçmediğini belirterek, kulübün menfaatlerinin her zaman öncelikli olduğunu vurguladı ve zorlu süreçte başarı temennisinde bulundu.
Bunlar da ilginizi çekebilir