AK Parti'ye Katılacak İki Belediye Başkanı Perşembe Günü Açıklanacak
Ankara kulislerinde konuşulanlara göre, CHP ve İYİ Parti'den iki belediye başkanı AK Parti'ye geçmeye hazırlanıyor. Gözler perşembe günü yapılacak AK Parti toplantısında.
Rasim Arı, 2019 yerel seçimlerinde AK Parti adayı olarak Nevşehir Belediye Başkanı seçilmiş, 2021 yılında sağlık sorunları nedeniyle görevinden ayrılmıştı. Daha sonra İYİ Parti'ye geçen Arı, 31 Mart 2024 yerel seçimlerinde tekrar Nevşehir Belediye Başkanı olmuştu. Arı'nın AK Parti'ye dönüşü uzun süredir kulislerde konuşuluyordu.
Öte yandan, Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan da CHP'den istifa etmiş ve AK Parti'ye geçeceği yönündeki iddialarla gündeme gelmişti. Özarslan, bu iddialar hakkında net bir açıklama yapmazken, herhangi bir partiye geçmenin gündeminde olmadığını belirtmiş ancak 'Bugün isteyeyim hem MHP'ye hem de AK Parti'ye geçerim' ifadeleriyle dikkat çekmişti.
Bunlar da ilginizi çekebilir