AK Parti'li Yayman, İbrahim Tatlıses'i Hastanede Ziyaret Etti
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman, Ankara Bilkent Şehir Hastanesi'nde tedavi gören İbrahim Tatlıses'i ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın selamlarını ileten Yayman, Tatlıses'in sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Sanatçı, tedavisinin iyi gittiğini belirterek, 'Süperim' yanıtını verdi. Tatlıses, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yaptırdığı hastaneden ve sağlık çalışanlarından memnuniyetini dile getirdi.
Ziyaret sırasında Tatlıses, Şanlıurfa'da düzenlenecek TEKNOFEST etkinliğine davet edildi. Ayrıca Mardin ve Urfa türküleri seslendiren sanatçı, ziyaretçilere tatlı ikramında bulundu.
Bunlar da ilginizi çekebilir